Вільшанська районна державна адміністрація

Повернутися
Райдержадміністрація
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільна система
Європейська та євроатлантична інтеграція
Розпорядження голови
Органи місцевого самоврядування
 

Довідка

про стан розгляду звернень громадян  за перший квартал 2008 року

 За січень-березень 2008 року  до райдержадміністрації надійшло 24 звернення, що на 12 звернень менше  порівняно з відповідним періодом минулого року, з них 9 письмових та 15 – побувало на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації. До вищих органів влади надійшло 7 звернень від жителів району.          

Протягом першого кварталу 2008 року проводились телефонні „гарячі лінії”  за участю виконуючої обов’язки голови райдержадміністрації, заступників голови райдержадміністрації  та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

8 лютого 2008 року проведено  семінар з сільськими головами, де заслухано питання щодо розгляду звернень громадян.

У лютому п.р. на засіданні колегії райдержадміністрації  заслухано питання „Про роботу Вільшанської районної державної адміністрації із зверненнями громадян у  2007 році”. За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації  від 3 березня 2008 року № 98-р.

          Щомісячно здійснюється перевірка діяльності сільських рад щодо виконання делегованих повноважень з питань роботи із зверненнями громадян, з наступним заслуховуванням на засіданні колегії райдержадміністрації. Так, протягом першого кварталу 2008 року здійснено перевірки Дорожинської, Плоско-Забузької, Чистопільської та Станкуватської сільських рад.

 

В ході перевірок надавалась методична  допомога. Вживаються дієві  заходи, спрямовані на зменшення кількості звернень до Президента України та центральних органів влади.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом з наданням відповідних доручень виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Розгляд звернень громадян знаходиться на постійному контролі. Терміни розгляду звернень не порушуються. Звернення, у яких надана заявникам лише попередня відповідь залишаються на додатковому контролі.

Для вільного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями до керівництва району, встановлено дерев’яний щит, який виставляється на сходах, що ведуть до громадської приймальні.

Також проводяться постійно інші заходи, спрямовані на зменшення кількості звернень громадян на адресу центральних органів виконавчої влади.

Письмові звернення громадян, термін зберігання яких закінчився, знищуються у порядку, встановленому Головним архівним управлінням при Кабінеті Міністрів України, як вимагає Інструкція з діловодства.

Жителі району, при виникненні питань стосовно прийому громадян,  можуть звернутись для надання методичної допомоги до загального відділу апарату райдержадміністрації.

     
Сайт Президента України Урядовий портал