Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації

 
 
Д О В І Д К А
про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Вільшанської районної державної адміністрації у 2008 році

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.

Всього до районної державної адміністрації у 2008 році надійшло 124 звернення, що на 12 більше порівняно з відповідним періодом 2007 року. Кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом 2007 року, збільшилась на 5 і становить 45. Кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації, порівняно з відповідним періодом 2007 року, збільшилась на 7 і становить 79, з них: 22 громадянина прийняті на особистих виїзних прийомах. У процентному відношенні кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилась від 35,7% до 36,2% від загальної кількості звернень, що свідчить, передусім, про зростання сподівань людей на дієву допомогу райдержадміністрації у вирішенні питань, що їх хвилюють.
Разом з цим, кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації зменшилась із 64,3% до 63,7%.

Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2008 році, порівняно з 2007 роком
 

Звідки надійшли

Кількість звернень

2008 рік 2007 рік + (–)
Через державні, партійні, профспілкові органи, громадські об’єднання, редакції засобів масової інформації 25 15 10
у т.ч. через Секретаріат Президента України 8 8 0
у т.ч. через Кабінет Міністрів України 10 2 8
у т.ч. через Верховну Раду України 0 1 -1
безпосередньо від громадян 99 97 2
Разом 124 112 12

Аналізуючи надходження звернень громадян до районної державної адміністрації протягом 2008 року, можна зробити висновок, що спостерігається позитивна динаміка надходження звернень безпосередньо від громадян (у 2007 році надійшло 112 звернень, протягом 2008 року – 124 звернення).

Колективних звернень надійшло 5 (4 %), повторних – 0.
Всього, з урахуванням колективних звернень, до районної державної адміністрації звернулось 132 особи, що на 24 менше порівняно з 2007 роком.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації у 2008 році, 117 становлять заяви, 8 – скарги, 5 – клопотання, 1 – пропозиції, 1 – подяка.
Найбільше звернень надійшло з смт Вільшанки (51) та с.Котовське (20), найменше – з с. Березова Балка (3) .
Через Секретаріат Президента України надійшло 8 звернень ( у 2007 році – 8), через Кабінет Міністрів України кількість звернень громадян збільшилась на 8 і становить 10, через Верховну Раду України кількість звернень зменшилась на 1 і становить 0.

У зверненнях порушено 151 питання.
За змістом порушених громадянами питань: 17,8% – становлять питання соціального захисту; 13,9% - сільського господарства; 13,2% – комунального і дорожнього господарства; 2,6% – повернення грошових заощаджень; 4,6% – праці; 5,2% – зв’язку; 4,6% – освіти, навчання та виховання дітей та молоді, роботи навчально-виховних закладів; 1,9% – житлові; 1,3% – транспорту; 1,3% - охорони здоров’я; 0,6% - забезпечення законності та охорони правопорядку.

Порівняно з 2007 роком кількість питань соціального захисту населення, порушених у зверненнях, збільшилась на 3 і становить 27. Найбільше звернень з даного питання надійшло від мешканців с.Котовське і становить 6.

З питань комунального і дорожнього господарства надійшло 20 звернень. Порівняно з відповідним періодом 2007 року їх кількість збільшилась на 8.
Аналіз звернень з питань комунального і дорожнього господарства показує, що з цих питань найбільше звернень надійшло від жителів смт Вільшанка (5) та с.Мала Вільшанка (3); актуальними залишаються питання ремонту доріг та електропостачання населених пунктів і будинків.

Кількість звернень з питань сільського господарства збільшилась на 9 і становить 21, з них:
11 – паювання землі (у т.ч. оформлення державних актів на землю, видача майнових паїв);
7 – передача в оренду земельних та майнових паїв та інші.

У 7 зверненнях порушені питання науки, освіти, виховання і навчання дітей, молоді та студентів, роботи навчально-виховних закладів. Порівняно з відповідним періодом 2007 року їх кількість не змінилась. З них: 1 – підвезення дітей до школи, 1 – роботи дитячих дошкільних, середніх, спеціальних та вищих навчальних закладів, 1 – виховання дітей, у т.ч. надання матеріальної та гуманітарної допомоги та інші.

7 звернень надійшло з питань праці. Порівняно з відповідним періодом 2007 року їх кількість збільшилась на 2. Як свідчить аналіз, проблемними залишаються питання щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати – 6.

У 4 зверненнях порушені питання щодо повернення грошових заощаджень, порівняно з відповідним періодом 2007 року їх кількість збільшилась на 4.

3 громадян у своїх зверненнях порушили житлові питання. Порівняно з відповідним періодом 2007 року їх кількість не змінилась.

2 звернення надійшло з питань охорони здоров’я. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 4.

У 1 зверненні порушено питання щодо забезпечення законності та охорони правопорядку. Порівняно з відповідним періодом 2007 року їх кількість збільшилась на 1.

Від інвалідів, учасників війни та бойових дій і прирівняних до них осіб, членів сімей загиблих військовослужбовців (у т.ч. вдів загиблих на фронті) надійшло 8 звернень, що на 4 більше порівняно з відповідним періодом 2007 року. Найбільше їх турбують питання встановлення пільгових телефонів, надання матеріальної допомоги на лікування, видача грошових заощаджень, переоформлення державного акту на землю та інші.
На 23 звернення більше надійшло від ветеранів праці та пенсіонерів (37). Їх турбують питання паювання землі (у т.ч. оформлення державних актів на землю) та видача майнових паїв, передача в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї, відновлення водопостачання та інші.
На 1 звернення більше – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (2), яких турбують питання надання матеріальної допомоги, призначення і виплати соціальних допомог.
Від осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, звернень не надходило, що на 2 менше порівняно з відповідним періодом 2007 року.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Протягом 2008 року 100% звернень знаходились на контролі у керівництва райдержадміністрації. З них: 2,6% - перебувають у стадії розгляду, 10,6% – вирішено позитивно, на 86,8% – надано роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.

До сільських рад протягом 2008 року надійшло 385 звернень громадян, що на 60 менше порівняно з відповідним періодом 2007 року. Повторних звернень у 2008 році не надходило (у 2007 році – 7).

Керівництво райдержадміністрації та сільські голови проводять прийом громадян відповідно до затверджених графіків у спеціально виділених приміщеннях. Про час і місце прийому повідомляється через місцеві засоби масової інформації. Також керівництвом райдержадміністрацій проводяться виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

В усіх структурних підрозділах райдержадміністрації визначені спеціалісти, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 19 листопада 2008 року № 516-р "Про внесення змін до графіка особистого прийому керівництвом районної державної адміністрації та складу районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян".

У 2008 року на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 79 громадян (в тому числі 22 особи прийнято на особистих виїзних прийомах). Виконуючим обов’язки голови райдержадміністрації на особистих прийомах прийнято – 14 громадян, заступниками голови райдержадміністрації – 8.

Працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються до райдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією забезпечено проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та доручень керівництва райдержадміністрації, 27 лютого – Плоско-Забузькою сільською радою, 18 березня – Станкуватською сільською радою, 4 квітня – структурними підрозділами райдержадміністрації, 9 квітня – Березовобалківською, 26 травня – Йосипівською, 20 червня – Сухоташлицькою, 28 липня – Котовською, 28 серпня – Коритно-Забузькою, 5 вересня – Дорожинською, 16 жовтня – Котовськом, 25 листопада – Добрівською, 23 грудня – Бузникуватською сільськими радами.
22 лютого, 6 березня, 18 квітня, 20 травня, 3 червня, 9 липня, 29 серпня, 29 вересня, 17 жовтня, 21 листопада, 3 грудня 2008 року проведено засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Для надання безкоштовної правової допомоги малозахищеним верствам населення, при органах юстиції району, створено 1 громадську приймальню.

Протягом 2008 року головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації перевірено роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі культури і туризму райдержадміністрації, фінансовому управлінні райдержадміністрації.

 
 
 
     
Сайт Президента України Урядовий портал