Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації

 

 

Д О В І Д К А
про підсумки розгляду звернень громадян,

що надійшли до Вільшанської районної державної адміністрації у 2009 році

 

 

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.

Відповідно до перспективного плану роботи зі зверненнями громадян двічі у 2009 році на засіданнях колегії районної державної адміністрації розглянуто питання щодо роботи із зверненнями громадян. Так, дане питання заслухано 6 лютого та 29 липня 2009 року. За результатами розгляду прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 9 лютого 2009 року № 62-р « Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2008 році» та від 29 липня 2009 року № 343-р « Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у першому півріччі 2009 року».

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" розроблено та затверджено План організації виконання Указу. Відповідно до Плану видане розпорядження голови Вільшанської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року №69-р «Про забезпечення  виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109», яким затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, порядок організації виїзних прийомів громадян та утворено районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян на чолі з тимчасово виконуючим обов’язки голови районної державної адміністрації. До складу комісії включено заступника голови районної ради, начальника РВ УМВС України в Кіровоградській області, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та начальників відділів апарату райдержадміністрації.

У зв’язку з кадровими змінами, що відбулися в райдержадміністрації, видане розпорядження голови від 19 листопада 2008 року № 516-р "Про внесення змін до графіка особистого прийому керівництвом районної державної адміністрації та складу районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян".

У січні–грудні 2009 року на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 35 громадян (в тому числі 10 осіб прийнято на особистих виїзних прийомах). Виконуючим обов’язки  першого заступника голови райдержадміністрації на особистих прийомах прийнято – 10 громадян.

Щомісяця (21 січня, 19 лютого, 20 березня, 21 квітня, 21 травня, 19 червня, 21 липня, 21 серпня, 21 вересня, 21 жовтня, 20 листопада, 21 грудня 2009 року ) проводились засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Графік проведення засідань зазначеної комісії доведено до відома органів прокуратури району.

  Районною державною адміністрацією забезпечено проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та доручень керівництва райдержадміністрації: 21 січня – Вівсяниківською сільською радою, 19 лютого – Вільшанською селищною радою, 18 березня – Коритно-Забузькою сільською радою, 22 квітня – Добрівською, 13 травня – Сухоташлицькою, 17 червня – Маловільшанською, 17 липня – Чистопільською, 12 серпня – Йосипівською, 18 вересня – Бузникуватською, 16 жовтня – Котовською, 11 листопада – Плоско-Забузькою,  16 грудня – Станкуватською сільськими радами.

Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, у січні-грудні поточного року прозвітували усі начальники структурних підрозділів райдержадміністрації: начальник відділу освіти райдержадміністрації  (протокол № 1 від 26.03.2009 р.), начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації  ( протокол № 2 від 14.05.2009 р.), начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (протокол № 3 від 05.06.2009 р.), виконуюча обов’язки начальника фінансового управління районної державної адміністрації ( протокол № 4 від 03.09.09 ) та начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації ( протокол №5 від 07.10.2009 р.).

8 липня 2009 року проведено семінар-навчання з начальниками структурних підрозділів, селищним, сільськими головами та секретарями сільських рад з питань щодо забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р «Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 грудня 2008 року № 564-р при районній державній адміністрації створено «Телефон довіри».

Для надання безкоштовної правової допомоги малозахищеним верствам населення, при органах юстиції району, створено 1 громадську приймальню.

На сторінках районної газети „Зорі над Синюхою” протягом звітного періоду 2009 року опубліковано статті головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації: «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Вільшанської райдержадміністрації у 2008 році» (від 24.01.2009 року № 3), «Довідка про стан розгляду звернень громадян за перший квартал 2009 року» ( від 11.04.2009 року № 15 ), «Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Вільшанської районної державної адміністрації у першому півріччі 2009 року» ( від 11.07.2009 року № 25 ), «Довідка про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у січні-вересні 2009 року» ( від14.11.2009 року № 44 ).

Затверджено графік проведення „гарячих ліній” на 2009 рік за участю заступників голови райдержадміністрації  та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, який   опубліковано в районній газеті „Зорі над Синюхою” ( від 27.12.2008р. №51). У зазначеному номері надруковано оголошення про створення «телефону довіри» при районній державній адміністрації. Оновлені графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на січень-грудень 2009 року періодично доводяться до відома жителів району через засоби масової інформації. Вищевказані матеріали розміщені матеріали розміщені на веб-сторінці райдержадміністрації.

 

Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у  січні-грудні 2009 року, порівняно з відповідним періодом 2008 року

 

 

Звідки надійшли

Кількість звернень

січень-грудень 2009 року

 

січень-грудень 2008 року

 

+ (–)

Через державні, партійні, профспілкові органи, громадські об’єднання, редакції засобів масової інформації

12

25

-13

у т.ч. через Секретаріат Президента України

0

8

-8

у т.ч. через Кабінет Міністрів України

2

10

-8

у т.ч. через Верховну Раду України

3

0

3

безпосередньо від громадян

63

99

-36

Разом

75

124

-49

 

Всього до районної державної адміністрації у січні - грудні 2009 року надійшло 75 звернень, що на 49 менше порівняно з відповідним періодом 2008 року. Кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом 2008 року, зменшилась на 5 і становить 40. Кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації, порівняно з відповідним періодом 2008 року, зменшилась на 44 і становить 35, з них: 10 громадян прийняті на особистих виїзних прийомах. У процентному відношенні кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилась і становить  від 36,3% до 53,3% від загальної кількості звернень, що свідчить, передусім, про зростання сподівань людей на дієву допомогу райдержадміністрації у вирішенні питань, що їх хвилюють.

Разом з цим, кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації зменшилась із 63,7% до 46,7%.

Колективних звернень у січні-грудні 2009 року надійшло 8 (10,66 %),  у січні-грудні 2008 року – 5, повторних – 0.

Всього, з урахуванням колективних звернень, до районної державної адміністрації за звітний період 2009 року звернулось 181 особа, що на 49 більше порівняно з відповідним періодом 2008 року.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації у січні-грудні 2009 року, 54 становлять заяви, 20 – скарги, 1 – пропозиції.

Найбільше звернень надійшло з смт Вільшанки (26).

Через Секретаріат Президента України надійшло 0 звернень ( у 2008 році – 8), через Кабінет Міністрів України кількість звернень громадян зменшилась на 8 і становить 2, через Верховну Раду України кількість звернень збільшилась на 3 і становить 3.

У зверненнях порушено 83 питання, що на 68 менше проти відповідного періоду минулого року .

За змістом порушених громадянами питань: 16,86% - аграрна політика і земельні відносини; 13,25% – становлять питання соціального захисту; 7,22% – транспорту і зв’язку; 9,63% – праця і зарплата; 7,22% – охорона здоров’я; 14,45% – комунальне господарство; 9,63% – освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність, 3,61% - сім’я, діти , молодь, тендерна рівність, фізична культура і спорт, 2,4% - житлова політика, 2,4 % - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян , 1, 2% - фінансова, податкова, митна політика, 1,2% - економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво та інші.

Порівняно зі звітним періодом 2008 року кількість питань соціального захисту населення, порушених у зверненнях, зменшилась на 16 і становить 11.

З питань комунального господарства надійшло 12 звернень. Порівняно з відповідним періодом 2008 року їх кількість зменшилась на 8.

Аналіз звернень з питань комунального господарства показує, що з цих питань найбільше звернень надійшло від жителів смт Вільшанка; актуальними залишаються питання ремонту житла.

Кількість звернень з питань аграрної політики та земельних відносин зменшилась на 7 і становить 14, з них:

3 –видача майнових паїв в натурі;

2 – селянські господарства;

1- оформлення державних актів на землю та інші.

У 8 зверненнях порушені питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності. Порівняно з відповідним періодом 2008 року їх кількість збільшилась на 1. З них: 1 – підвезення дітей до школи, інші.

8 звернень надійшло з питань праці і заробітної плати. Порівняно з відповідним періодом 2008 року їх кількість збільшилась на 1.

2 громадян у своїх зверненнях порушили житлові питання. Порівняно з відповідним періодом 2008 року їх кількість зменшилась на 1.

6 звернень надійшло з питань охорони здоров’я. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість збільшилась  на 4.

У 2 зверненнях порушено питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян. Порівняно з відповідним періодом 2008 року їх кількість збільшилась на 1.

Від учасників бойових дій надійшло 1 звернення, що на 7 меньше порівняно з відповідним періодом 2008 року.

На 14 звернень менше надійшло від ветеранів праці та пенсіонерів (2008 -37).

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Протягом січня – грудня 2009 року 100% звернень знаходились на контролі у керівництва райдержадміністрації. З них: 2,66% - перебувають у стадії розгляду, 10,66% – вирішено позитивно, на 86,66% – надано роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.

Керівництво райдержадміністрації та сільські голови проводять прийом громадян відповідно до затверджених графіків у спеціально виділених приміщеннях. Про час і місце прийому повідомляється через місцеві засоби масової інформації. Також керівництвом райдержадміністрацій проводяться виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

В усіх структурних підрозділах райдержадміністрації визначені спеціалісти, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.

Працівниками  загального відділу апарату райдержадміністрації щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються до райдержадміністрації.

Вільшанська районна державна адміністрація продовжуватиме проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

Згідно з планом роботи райдержадміністрації стан роботи із зверненнями громадян передбачено розглянути на засіданні колегії райдержадміністрації у лютому та липні 2010 року.

 

 
 
     
Сайт Президента України Урядовий портал