Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації

 
 
Довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у першому півріччі 2009 року

 

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.

Відповідно до перспективного плану роботи питання щодо роботи із зверненнями громадян двічі рік розглядається на засіданні колегії районної державної адміністрації. Так, 6 лютого 2009 року на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2008 році». За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 9 лютого 2009 року № 62-р, яким зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також рекомендовано селищному та сільським головам вживати невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями громадян.

Особистий прийом громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства згідно з графіком особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 14 лютого 2008 року № 69-р. Графік та зміни до нього розміщено на сторінках районної газети „Зорі над Синюхою” .

Тимчасово виконуючим обов’язки голови райдержадміністрації затверджено графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на січень-липень 2009 року, які опубліковано на сторінках районної газети «Зорі над Синюхою».

Районною постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян, проведено шість засідань, на яких заслухано звернення гр. Блящука П.Д.. (протокол № 1 від 21.01.2009 р.), Колодовської Г.Ф. (протокол № 2 від 19.02.2009 р.), питання про роботу із зверненнями громадян у відділі освіти райдержадміністрації за 2008 рік (протокол № 3 від 20.03.2009 р.), питання про роботу із зверненнями громадян у відділі культури і туризму райдержадміністрації за перший квартал 2009 року (протокол № 4 від 21.04.2009 р.), звернення гр.Григор’євої Т.Г. (протокол № 5 від 21.05.2009 р.) та колективне звернення жителів провулка Нового в смт Вільшанка (протокол № 6 від 19.06.2009 р.).

Головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації практикуються щомісячні перевірки виконання сільськими радами делегованих повноважень з питань роботи із зверненням громадян. Так, за перше півріччя 2009 року проведено перевірки роботи із зверненнями громадян у Вівсяниківській, Коритно-Забузькій, Добрівській, Сухоташлицькій сільських та Вільшанській селищній радах. У вищезазначених установах проведено Дні контролю.

Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, у першому півріччі поточного року прозвітували начальник відділу освіти райдержадміністрації (протокол № 1 від 26.03.2009 р.) начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації (протокол № 2 від 14.05.2009 р.) та начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (протокол № 3 від 05.06.2009 р.). За результатами звітів дано протокольні доручення.

При районній державній адміністрації створено «телефон довіри» та відповідно до затвердженого графіка проводяться «гарячі лінії».

Всього за перше півріччя 2009 року надійшло 49 звернень, що на 5 звернень менше порівняно з відповідним періодом минулого року. Кількість письмових звернень залишилась на рівні попереднього року і становить – 19. Кількість звернень на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації зменшилась на 5, і становить – 30, з них 10 громадян прийнято на особистих виїзних прийомах.
 
До вищих органів влади надійшло 10 звернень, з них:
до Адміністрації Верховної Ради України – 2:
до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1:
на адресу облдержадміністрації – 7.

Всього за звітний період, з врахуванням 3 колективних, звернулася 121 особа.
Найбільше звернень надійшло від жителів смт Вільшанка.

Порівняно з відповідним періодом 2008 року кількість питань збільшилась на 1 і становить 56. З них: 8 питань аграрної політики, по 7 - соціального захисту, праці і заробітної плати, комунального господарства, по 5 – транспорту і зв’язку, охорони здоров’я та інші. Серед порушених питань 4 вирішено позитивно, 52- надано роз’яснення по суті.

На сторінках районної газети „Зорі над Синюхою” опублікована стаття головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації „Про стан розгляду звернень громадян за перший квартал 2009 року” (від 11.04.2009 року № 15).
На веб-сторінці райдержадміністрації розміщена інформація про роботу із зверненнями громадян та графіки прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації. Крім того, графіки особистого прийому громадян керівним складом обласної державної адміністрації розміщені в приміщеннях структурних підрозділів райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, в інших установах та організаціях району.

При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків; вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.


Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводиться роз'яснювальна робота серед населення з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним, сільськими головами вживаються відповідні заходи для позитивного вирішення питань, що належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом з наданням відповідних доручень виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Розгляд звернень громадян знаходиться на постійному контролі. Терміни розгляду звернень не порушуються.

Також розроблено та затверджено заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом.

Структурними підрозділами райдержадміністрації забезпечується об'єктивна, всебічна і вчасна перевірка заяв і скарг та реального вжиття заходів для їх вирішення. Особлива увага звертається при цьому на вирішення питань, порушених у листах найбільш незахищених верств населення.
Матеріали про проведену роботу по зверненнях громадян висвітлюються в засобах масової інформації щокварталу.

Кожного місяця підводяться підсумки роботи із зверненнями громадян. Проводиться постійна аналітична робота щодо вчасного виявлення найбільш гострих суспільно значущих проблем, що породжують звернення громадян. Як наслідок повторних звернень не надходило, загальна кількість звернень зменшилась проти відповідного періоду минулого року.
Також проводяться постійно інші заходи, спрямовані на зменшення кількості звернень громадян на адресу центральних органів виконавчої влади.
Жителі району, при виникненні питань стосовно прийому громадян, можуть звернутись до загального відділу апарату райдержадміністрації.


Головний спеціаліст загального відділу
апарату райдержадміністрації О.Куцарева

 
 
Сайт Президента України Урядовий портал