Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації


 

Довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у першому півріччі 2010 року

 

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів.

Відповідно до перспективного плану роботи питання щодо роботи із зверненнями громадян двічі рік розглядається на засіданні колегії районної державної адміністрації. Так, 2 березня 2010 року на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2009 році». За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 4 березня 2010 року № 66-р, яким зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також рекомендовано селищному та сільським головам вживати невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями громадян.

Головою райдержадміністрації затверджено графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на січень-липень 2010 року, які опубліковано на сторінках  районної газети «Зорі над Синюхою».

Районною постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян, проведено шість засідань, на яких заслухано звернення гр.Фінюшиної Н.П. (протокол № 1 від 21.01.2010 р.), питання щодо вирішення питань аграрної політики та земельних відносин управлінням агропромислового розвитку райдержадміністрації (протокол № 2 від 19.02.2010 р.), звернення гр.. Таран О.М. (протокол № 3 від 22.03.2010 р.), звернення гр.Велічук А.П. (протокол № 4 від 21.04.2010 р.), звернення гр.Гої З.Б. (протокол № 5 від 21.05.2010 р.) та  питання щодо розгляду та вирішення звернень відділом освіти райдержадміністрації (протокол № 6 від 21.06.2010 р.).

Головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації практикуються щомісячне надання методичної та практичної допомоги  сільським радам з питань роботи зі зверненнями громадян. Так, за перше півріччя 2010 року надано допомогу по роботі зі зверненнями громадян Добрянській, Чистопільській, Плоско-Забузькій, Станкуватській, Котовській та Добрівській сільським радам. У вищезазначених установах проведено Дні контролю.

Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, у першому півріччі поточного року прозвітували: начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації  (протокол № 1 від 10.02.2010 р.), начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (протокол № 2 від 16.03.2010 р.), начальник відділу освіти райдержадміністрації (протокол № 3 від 14.04.2010 р.) та начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації (протокол № 4 від 20.05.2010 р.). За результатами звітів дано протокольні доручення.

При районній державній адміністрації створено «телефон довіри» та відповідно до затвердженого графіка проводяться «гарячі лінії».

Всього за перше півріччя 2010 року надійшло 20 звернень, що на 19 звернень менше  порівняно з відповідним періодом минулого року. Кількість письмових звернень збільшилась на 1 і становить – 20. Кількість звернень  на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації зменшилась на 30, і становить –0. До вищих органів влади надійшло 4 звернення, з них: до Верховної Ради України – 1, до Адміністрації Президента України – 2, інші – 1.

Всього за звітний період, з врахуванням 2 колективних, звернулося 42 особи.

Порівняно з відповідним періодом 2009 року кількість питань зменшилась на 34 і становить 22. З них:  5 питань аграрної політики, по 2 - соціального захисту, транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, охорони здоров’я, житлової політики та  інші. Серед порушених питань 3 вирішено позитивно, 19 - надано роз’яснення по суті.

На веб-сторінці райдержадміністрації розміщена інформація про роботу із зверненнями громадян та графіки прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації. Крім того, графіки особистого прийому громадян керівним складом обласної державної адміністрації розміщені в приміщеннях структурних підрозділів райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, в інших установах та організаціях району.

При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків; вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводиться роз'яснювальна робота серед населення  з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним, сільськими головами вживаються відповідні заходи  для   позитивного   вирішення   питань,   що належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом з наданням відповідних доручень виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Розгляд звернень громадян знаходиться на постійному контролі. Терміни розгляду звернень не порушуються.

Розроблено та затверджено заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом.

Структурними підрозділами райдержадміністрації забезпечується об'єктивна, всебічна і вчасна перевірка заяв і скарг та реального вжиття заходів для їх вирішення. Особлива увага звертається при цьому на вирішення питань, порушених у листах найбільш незахищених верств населення.

Матеріали про проведену роботу по зверненнях громадян висвітлюються в засобах масової інформації щокварталу.

Кожного місяця підводяться підсумки роботи із зверненнями громадян. Проводиться постійна аналітична робота щодо вчасного виявлення найбільш гострих  суспільно значущих  проблем, що породжують звернення громадян. Як наслідок повторних звернень не надходило, загальна кількість звернень зменшилась проти відповідного періоду минулого року.

Постійно проводяться інші заходи, спрямовані на зменшення кількості звернень громадян на адресу центральних органів виконавчої влади.

Жителі району, при виникненні питань стосовно прийому громадян,  можуть звернутись до загального відділу апарату райдержадміністрації.

Висновки і пропозиції:

Враховуючи вищевикладене та з метою реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам сільських рад:

забезпечити неухильне виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування";

посилити вимогливість до підпорядкованих органів щодо забезпечення прав громадян на звернення, встановити дієвий контроль за остаточним вирішенням проблем, які порушують громадяни;

проводити систематичний щомісячний, щоквартальний аналіз стану роботи із зверненнями громадян;

приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

постійно аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, змушують їх звертатися до центральних органів влади з питань, що належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади, систематично проводити аналіз причин, що породжують повторні звернення громадян, розробляти та вживати відповідні заходи, вишукувати для цього всі можливості;

забезпечити створення та функціонування "гарячих ліній" і "телефонів довіри", проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом;

щоквартально в засобах масової інформації то на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації оприлюднювати узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян, консультації та роз’яснення  з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях.

 

 

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                        О.Куцарева

 
Сайт Президента України Урядовий портал