Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації


 

Д О В І Д К А
про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до

Вільшанської районної державної адміністрації у 2010 році

 

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів. На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" розроблено та затверджено План організації виконання Указу. Відповідно до Плану видане розпорядження голови Вільшанської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року №69-р «Про забезпечення  виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109», яким затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, порядок організації виїзних прийомів громадян та утворено районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян на чолі з тимчасово виконуючим обов’язки голови районної державної адміністрації. До складу комісії включено заступника голови районної ради, начальника РВ УМВС України в Кіровоградській області, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та начальників відділів апарату райдержадміністрації.

Відповідно до перспективного плану роботи питання щодо роботи із зверненнями громадян двічі рік розглядається на засіданні колегії районної державної адміністрації. Так, у березні та липні п.р. на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано питання: «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2009 році» та «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у першому півріччі 2010 року». За результатами розгляду видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації, якими зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також рекомендовано селищному та сільським головам вживати невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями громадян.

У зв’язку з кадровими змінами, що відбулися в райдержадміністрації, видане розпорядження голови від 25 серпня 2010 року № 348-р "Про затвердження графіка особистого прийому керівництвом районної державної адміністрації ".

У січні–грудні 2010 року на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 19 громадян (в тому числі 1 особу прийнято на особистих виїзних прийомах).

Щомісяця (21 січня, 19 лютого, 22 березня, 21 квітня, 21 травня, 21 червня, 21 липня, 20 серпня, 21 вересня, 21 жовтня, 22 листопада, 21 грудня 2010 року ) проводились засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Графік проведення засідань зазначеної комісії доведено до відома органів прокуратури району.

  Районною державною адміністрацією забезпечено проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та доручень керівництва райдержадміністрації: 29 січня – Добрянською сільською радою, 26 лютого – Чистопільською сільською радою, 26 березня – Плоско-Забузькою сільською радою, 29 квітня – Станкуватською, 28 травня – Котовською, 25 червня – Добрівською, 29 липня – Дорожинською, 27 серпня – Березовобалківською, 24 вересня – Вівсяниківською, 29 жовтня – Сухоташлицькою, 26 листопада – Маловільшанською,  17 грудня – Йосипівською сільськими радами.

Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, протягом 2010 року прозвітували:  начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації  (протокол № 1 від 10.02.2010 р.), начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації ( протокол № 2 від 16.03.2010 р.), начальник відділу освіти райдержадміністрації ( протокол № 3 від 14.04.2010 р.), начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації    (протокол № 4 від 20.05.2010 р.) та начальник фінансового управління  райдержадміністрації (протокол № 5 від 13.10.2010 р.).

На виконання графіка  проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації по роботі зі зверненнями громадян на 2010 рік, затвердженого виконуючим обов’язки першого заступника голови райдержадміністрації від 8 грудня 2009 року, проведено перевірки відділу освіти райдержадміністрації 21 січня 2010 року, управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації 10 лютого 2010 року, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації 14.04.2010 року, відділу культури і туризму райдержадміністрації 08.06.2010 року та фінансове управління райдержадміністрації 09.09.2010 року.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р «Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 грудня 2008 року № 564-р при районній державній адміністрації створено «Телефон довіри».

Для надання безкоштовної правової допомоги малозахищеним верствам населення, при органах юстиції району, створено 1 громадську приймальню.

На сторінках районної газети „Зорі над Синюхою”  протягом звітного періоду 2009 року опубліковано статті головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації : «Довідка про звернення громадян за 2009 рік»  (від 30.01.2010 року № 5), «До нас звертаються – реагуємо» надрукована у №42 газети «Західний регіон», «Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у першому півріччі 2010 року»  (від 17 .07.2010 року №29 ),  «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня-вересня 2010 року» ( від 20 .11.2010 року №51) .

Затверджено графік проведення „гарячих ліній” на 2010 рік за участю заступників голови райдержадміністрації  та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, який   опубліковано в районній газеті „Зорі над Синюхою”     (від 30.01.2010 року № 5). Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на січень-грудень 2010 року періодично доводяться до відома жителів району через засоби масової інформації. Вищевказані матеріали розміщені матеріали розміщені на веб-сайті райдержадміністрації.

 

Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у  січні-грудні 2010 року, порівняно з відповідним періодом 2009 року

 

 

Звідки надійшли

Кількість звернень

січень-грудень 2010 року

 

січень-грудень 2009 року

 

+ (–)

Через державні, партійні, профспілкові органи, громадські об’єднання, редакції засобів масової інформації

10

12

-2

у т.ч. через Секретаріат Президента України

5

0

5

у т.ч. через Кабінет Міністрів України

0

2

-2

у т.ч. через Верховну Раду України

1

3

-2

безпосередньо від громадян

53

63

-10

Разом

63

75

-12

 

Всього до районної державної адміністрації у січні - грудні 2010 року надійшло 63 звернення, що на 12 менше порівняно з відповідним періодом 2009 року. Кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом 2009 року, збільшилась на 4 і становить 44. Кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації, порівняно з відповідним періодом 2009 року, зменшилась на 16 і становить 19, з них: 1 громадянин прийнятий на особистих виїзних прийомах. У процентному відношенні кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилась і становить  від 53,3% до 69,84 % від загальної кількості звернень, що свідчить, передусім, про зростання сподівань людей на дієву допомогу райдержадміністрації у вирішенні питань, що їх хвилюють.

Разом з цим, кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації зменшилась із 46,7% до 30,15 %.

Колективних звернень у січні-грудні 2010 року надійшло 5 (7,93 %),  у січні-грудні 2009 року – 8, повторних – 0.

Всього, з урахуванням колективних звернень, до районної державної адміністрації за звітний період 2010 року звернулось 93 особи, що на 88 менше порівняно з відповідним періодом 2009 року.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації у січні-грудні 2010року, 47 становлять заяви, 15 – скарги, 1 – пропозиції.

Через Адміністрацію Президента України надійшло 5 звернень ( у 2009 році – 0), через Кабінет Міністрів України кількість звернень громадян зменшилась на 2 і становить 0, через Верховну Раду України кількість звернень зменшилась на 2 і становить 1.

У зверненнях порушено 64 питання, що на 19 менше проти відповідного періоду минулого року .

За змістом порушених громадянами питань: 26,98% - аграрна політика і земельні відносини; по 9,52% – становлять питання соціального захисту, транспорту і зв’язку та сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту ; 7,93% – охорона здоров’я; по 6,34% – праці і заробітної плати та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; по 4,76% – комунальне господарство та освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність ; 3,17 % - житлова політика, та інші.

Порівняно зі звітним періодом 2009 року кількість питань соціального захисту населення, порушених у зверненнях, зменшилась на 5 і становить 6.

З питань комунального господарства надійшло 3 звернень. Порівняно з відповідним періодом 2009 року їх кількість зменшилась на 9.

Аналіз звернень з питань комунального господарства показує, що з цих питань найбільше звернень надійшло від жителів смт Вільшанка; актуальними залишаються питання ремонту житла.

Кількість звернень з питань аграрної політики та земельних відносин збільшилась на 3 і становить 17, з них:

7 –передача в оренду земельних та майнових паїв , розрахунки за здані в оренду паї;

2 – видача майнових паїв в натурі;

8-  інші.

У 6 зверненнях порушені питання транспорту і зв’язку. Порівняно з відповідним періодом 2009 року їх кількість  не змінилась.

4 звернень надійшло з питань праці і заробітної плати. Порівняно з відповідним періодом 2009 року їх кількість зменшилась на 4.

2 громадян у своїх зверненнях порушили житлові питання. Порівняно з відповідним періодом 2009 року їх кількість не змінилась.

5 звернень надійшло з питань охорони здоров’я. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась  на 1.

У 4 зверненнях порушено питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян. Порівняно з відповідним періодом 2009 року їх кількість збільшилась на 2.

Від учасників бойових дій надійшло 1 звернення, що однаково з відповідним періодом 2009 року.

На 1 звернень менше надійшло від ветеранів праці та пенсіонерів (2009 -23).

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Протягом січня – грудня 2010 року 100% звернень знаходились на контролі у керівництва райдержадміністрації. З них: 4,76% - перебувають у стадії розгляду, 17,46% – вирішено позитивно, на 77,77% – надано роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.

Керівництво райдержадміністрації та сільські голови проводять прийом громадян відповідно до затверджених графіків у спеціально виділених приміщеннях. Про час і місце прийому повідомляється через місцеві засоби масової інформації. Також керівництвом райдержадміністрацій проводяться виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

В усіх структурних підрозділах райдержадміністрації визначені спеціалісти, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.

Працівниками  загального відділу апарату райдержадміністрації щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються до райдержадміністрації.

Вільшанська районна державна адміністрація продовжуватиме проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.

Згідно з планом роботи райдержадміністрації стан роботи із зверненнями громадян передбачено розглянути на засіданні колегії райдержадміністрації у лютому та липні 2011 року.

 

      Головний спеціаліст загального відділу

       апарату  райдержадміністрації                                                  О.Куцарева

 
Сайт Президента України Урядовий портал