Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації

 

 

Довідка про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня-вересня 2010 року


         Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів. На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" розроблено та затверджено План організації виконання Указу. Відповідно до Плану видане розпорядження голови Вільшанської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року №69-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109», яким затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, порядок організації виїзних прийомів громадян та утворено районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян на чолі з тимчасово виконуючим обов’язки голови районної державної адміністрації. До складу комісії включено заступника голови районної ради, начальника РВ УМВС України в Кіровоградській області, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та начальників відділів апарату райдержадміністрації.
        Відповідно до перспективного плану роботи питання щодо роботи із зверненнями громадян двічі рік розглядається на засіданні колегії районної державної адміністрації. Так, у березні та липні п.р. на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано питання: «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2009 році» та «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у першому півріччі 2010 року». За результатами розгляду видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації, якими зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також рекомендовано селищному та сільським головам вживати невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями громадян.
        У січні–вересні 2010 року на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 17 громадян.
Районною постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян, проведено 9 засідань згідно з графіком.
Головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації практикуються щомісячне надання методичної та практичної допомоги сільським радам з питань роботи зі зверненнями громадян. Так, за 9 місяців поточного року надано допомогу по роботі зі зверненнями громадян Добрянській, Чистопільській, Плоско-Забузькій, Станкуватській, Котовській, Добрівській, Дорожинській, Сухоташлицькій та Березовобалківській сільським радам. У вищезазначених установах проведено Дні контролю.
        Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, у січні-вересні поточного року прозвітували: начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації (протокол № 1 від 10.02.2010 р.), начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (протокол № 2 від 16.03.2010 р.), начальник відділу освіти райдержадміністрації (протокол № 3 від 14.04.2010 р.) та начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації (протокол № 4 від 20.05.2010 р.). За результатами звітів дано протокольні доручення.
       Всього за звітний період 2010 року надійшло 45 звернень, що на 19 звернень менше порівняно з відповідним періодом минулого року. Кількість письмових звернень зменшилась на 2 і становить – 28. Кількість звернень на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації зменшилась на 17 і становить – 17. До вищих органів влади надійшло 6 звернень, з них: до Верховної Ради України – 1, до Адміністрації Президента України – 3, інші – 2.
Всього за звітний період, з врахуванням 3 колективних, звернулося 66 осіб.
      При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків; вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводиться роз'яснювальна робота серед населення з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.
       Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним, сільськими головами вживаються відповідні заходи для позитивного вирішення питань, що належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
       Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом з наданням відповідних доручень виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Розгляд звернень громадян знаходиться на постійному контролі. Терміни розгляду звернень не порушуються.
Розроблено та затверджено заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом.
        С труктурними підрозділами райдержадміністрації забезпечується об'єктивна, всебічна і вчасна перевірка заяв і скарг та реального вжиття заходів для їх вирішення. Особлива увага звертається при цьому на вирішення питань, порушених у листах найбільш незахищених верств населення.
Кожного місяця підводяться підсумки роботи із зверненнями громадян. Проводиться постійна аналітична робота щодо вчасного виявлення найбільш гострих суспільно значущих проблем, що породжують звернення громадян. Як наслідок повторних звернень не надходило, загальна кількість звернень зменшилась проти відповідного періоду минулого року.
        Постійно проводяться інші заходи, спрямовані на зменшення кількості звернень громадян на адресу центральних органів виконавчої влади.
        Керівництво райдержадміністрації та сільські голови проводять прийом громадян відповідно до затверджених графіків у спеціально виділених приміщеннях. Про час і місце прийому повідомляється через місцеві засоби масової інформації. Також керівництвом райдержадміністрацій проводяться виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.
       В усіх структурних підрозділах райдержадміністрації визначені спеціалісти, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.
       Працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються до райдержадміністрації.
        Вільшанська районна державна адміністрація продовжуватиме проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.
 

 
 
     
Сайт Президента України Урядовий портал