Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації

 

 

Довідка про стан розгляду звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації у першому кварталі 2011 року
 


       За перший квартал 2011 року до райдержадміністрації надійшло 17 письмових звернень, що на 11 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року. До вищих органів влади надійшло 6 звернень від жителів району. Всього порушено 19 питань.
       Головою райдержадміністрації затверджено графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на січень-квітень 2011 року.
Районною постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян, проведено 3 засідання згідно з графіком. Графік засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян на 2011 рік затверджено 13 грудня 2010 року та доведено до відома органів прокуратури району.
        25 лютого 2011 року на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2010 році». За результатами розгляду видано відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 3 березня 2011 року № 63-р.
        Зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також рекомендовано селищному та сільським головам вживати невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями громадян.
       При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків; вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
       Головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації практикуються щомісячне надання методичної та практичної допомоги сільським радам з питань роботи із зверненням громадян. Так, за січень-березень 2011 року надано допомогу по роботі зі зверненнями громадян Сухоташлицькій, Добрівській та Коритно-Забузькій сільським радам.
         У вищезазначених установах проведено Дні контролю відповідно до графіка проведення Днів контролю в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації по роботі із зверненнями громадян, затвердженого виконуючим обов’язки першого заступника голови районної державної адміністрації 13 грудня 2010 року.
На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 19.01.2011 року «Про організацію здійснення контролю за виконанням виконкомами місцевих рад делегованих повноважень органів виконавчої влади» здійснено перевірку по роботі зі зверненнями громадян в Дорожинській, Березовобалківській сільських та Вільшанській селищній радах, про що складено відповідні акти.
        Графік проведення „гарячих ліній” за участю керівництва райдержадміністрації райдержадміністрації на 2011 рік розміщено на веб-сайті райдержадміністрації.
        Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, протягом першого кварталу 2011 року прозвітували: начальник відділу освіти райдержадміністрації (протокол № 1 від 16.02.2011 р.), начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації ( протокол № 2 від 23.03.2011р.).
       На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р «Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 грудня 2008 року № 564-р при районній державній адміністрації створено «Телефон довіри».
        На виконання графіка проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації по роботі зі зверненнями громадян на 2011 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 13 грудня 2010 року, проведено перевірки управління агропромислового розвитку райдержадміністрації 16.02.2011 року та фінансового управління районної державної адміністрації 17.03.2011 року.
       11 березня 2011 року на апаратній нараді з керівниками та спеціалістами відділів апарату районної державної адміністрації заслухано питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2010року ( протокол №2 від 11.03.2011 року ).
        Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводиться роз'яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.


Головний спеціаліст загального
відділу апарату райдержадміністрації                                                                                             О.Куцарева

 

 

 
 
     
Сайт Президента України Урядовий портал