Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації

 

 

Звернення громадян на постійному контролі

 

За перше півріччя 2011 року  до райдержадміністрації надійшло 35 звернень, що на 15 більше  порівняно з відповідним періодом минулого року. До вищих органів влади надійшло 11 звернень від жителів району.  Всього порушено 37 питань, з яких 6 задоволено. Колективних звернень надійшло 10. 

Головою райдержадміністрації затверджено графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації  на липень-серпень 2011 року.

Районною постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян, проведено 6 засідань згідно з графіком. Графік засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян на 2011 рік затверджено 13 грудня 2010 року та доведено до відома органів прокуратури району.

Зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також рекомендовано селищному та сільським головам вживати невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями громадян.

При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків; вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

Начальником загального відділу апарату райдержадміністрації практикуються щомісячне надання методичної  та практичної допомоги сільським радам  з питань роботи із зверненням громадян. Так, за перше півріччя  2011 року надано допомогу по роботі зі зверненнями громадян Сухоташлицькій, Добрівській, Коритно-Забузькій, Добрянській, Березовобалківській та Вівсяниківській  сільським радам.

У вищезазначених установах проведено Дні контролю відповідно до графіка проведення Днів контролю в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації по роботі із зверненнями громадян, затвердженого виконуючим обов’язки першого заступника голови районної державної адміністрації  13 грудня  2010 року.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 19.01.2011 року «Про організацію здійснення контролю за виконанням виконкомами місцевих рад делегованих повноважень органів виконавчої влади» здійснено перевірку по роботі зі зверненнями громадян  в Дорожинській,  Сухоташлицькій, Добрівській, Добрянській, Коритно-Забузькій,  Березовобалківській сільських та Вільшанській селищній радах, про що складено відповідні акти.

Графік проведення „гарячих ліній” за участю керівництва райдержадміністрації райдержадміністрації на 2011 рік  розміщено на веб-сайті райдержадміністрації.

Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, протягом першого півріччя 2011 року прозвітували:  начальник відділу освіти райдержадміністрації  (протокол № 1 від 16.02.2011 р.), начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації ( протокол № 2 від 23.03.2011р.), начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації ( протокол № 3 від 29.04.2011 р.), начальник фінансового управління райдержадміністрації ( протокол № 4 від 18.05.2011 р.), начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації               ( протокол № 5 від 23.06.2011 р.).

На виконання графіка  проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації по роботі зі зверненнями громадян на 2011 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 13 грудня 2010 року, проведено перевірки управління агропромислового розвитку райдержадміністрації 16.02.2011 року, фінансового управління районної державної адміністрації 17.03.2011 року, відділу освіти райдержадміністрації 28.04.2011 року, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації 30.06.2011 року.

 15 квітня поточного року на апаратній нараді з керівниками та спеціалістами відділів апарату районної державної адміністрації заслухано питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у першому кварталі 2011 року» ( протокол № 3 від 15.04.2011 року).

Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводиться роз'яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

 

Начальник  загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                       О.Куцарева

 

 
 
     
Сайт Президента України Урядовий портал