Версія сайту для людей з вадами зору

 

Структурні підрозділи райдержадміністрації

 

 

Звернення громадян на постійному контролі

 

 Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативних актів. На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" розроблено та затверджено План організації виконання зазначеного Указу. Відповідно до Плану видане розпорядження голови Вільшанської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року №69-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109», яким затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, порядок організації виїзних прийомів громадян та утворено районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян на чолі з головою районної державної адміністрації. До складу комісії включено голову районної ради, начальника РВ УМВС України в Кіровоградській області, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та начальників відділів апарату райдержадміністрації.
Відповідно до перспективного плану роботи питання щодо роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданні колегії районної державної адміністрації. За звітний період 2011 року на засіданні колегії районної державної адміністрації 25 лютого заслухано питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2010 році» та 29 липня «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2011 році». За результатами розгляду видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 3 березня 2011 року № 63-р та від 1 серпня 2011 року № 298-р, якими зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також рекомендовано селищному та сільським головам вживати невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян», упорядкування роботи зі зверненнями громадян.
У зв’язку з кадровими змінами, що відбулися в райдержадміністрації, видане розпорядження голови від 12 вересня 2011 року № 368-р "Про затвердження графіка особистого прийому керівництвом районної державної адміністрації ".
У січні–грудні 2011 року на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 13 громадян (в тому числі 8 осіб прийнято на особистих виїзних прийомах).
Щомісяця (21 січня, 21 лютого, 21 березня, 21 квітня, 20 травня, 21 червня, 21 липня, 22 серпня, 21 вересня, 21 жовтня, 21 листопада, 21 грудня 2011 року ) проводились засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Графік проведення засідань зазначеної комісії доведено до відома органів прокуратури району.
Районною державною адміністрацією забезпечено проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та доручень керівництва райдержадміністрації: 28 січня – Сухоташлицькою сільською радою, 25 лютого – Добрівською сільською радою, 25 березня – Коритно-Забузькою сільською радою, 29 квітня – Добрянською, 27 травня –Березовобалківською, 24 червня – Вівсяниківською, 29 липня – Чистопільською, 26 серпня – Дорожинською, 23 вересня –Бузникуватською, 28 жовтня –Йосипівською, 25 листопада – Плоско-Забузькою, 22 грудня – Станкуватською сільськими радами.
Продовжено періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів про стан роботи зі зверненнями громадян перед головою районної державної адміністрації. Так, протягом 2011 року прозвітували: начальник відділу освіти райдержадміністрації (протокол № 1 від 16.02.2011 р.), начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації ( протокол № 2 від 23.03.2011 р.), начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації ( протокол № 3 від 29.04.2011 р.), начальник фінансового управління райдержадміністрації (протокол № 4 від 18.05.2011 р.) та начальник культури і туризму райдержадміністрації ( протокол № 5 від 23.06.2011 р.).
На виконання графіка проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації по роботі зі зверненнями громадян на 2011 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 13 грудня 2010 року, проведено перевірки управління агропромислового розвитку райдержадміністрації 16 лютого 2011 року, фінансове управління районної державної адміністрації 17 березня 2011 року, відділ освіти райдержадміністрації 28 квітня 2011 року, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації 30.06.2011 року та відділ культури і туризму райдержадміністрації 14.09.2011 року.
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р «Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 грудня 2008 року № 564-р при районній державній адміністрації створено «Телефон довіри».
Для надання безкоштовної правової допомоги малозахищеним верствам населення, при органах юстиції району, створено 1 громадську приймальню.
Протягом звітного періоду 2011 року опубліковано статті начальника загального відділу апарату райдержадміністрації про підсумки проведеної роботи за 2010 рік «У компетенції – вирішити проблеми» (від 29.01.2011 року № 4 Кіровоградської обласної громадсько-політичної газети «Західний регіон») та «Довідка про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2010 році ( від 29.01.2011 року №5 газети «Зорі над Синюхою». Стаття начальника загального відділу апарату райдержадміністрації про підсумки проведеної роботи за перший квартал 2011 року «Звернення громадян - до Вільшанської райдержадміністрації» опублікована у № 23 газети «Західний регіон» від 30.06.2011 року. У номері 34 районної газети «Зорі над Синюхою» від 27 серпня 2011 року опублікована стаття про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2011 року «Зворотній зв’язок із владою» У номері 41 районної газети «Зорі над Синюхою» від 15 жовтня 2011 року опублікована стаття про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2011 року « Звернення громадян на постійному контролі».
Затверджено графік проведення „гарячих ліній” на 2011 рік за участю заступників голови райдержадміністрації та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, який розміщений на веб-сайті райдержадміністрації. Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на січень-грудень 2011 року періодично доводились до відома жителів району через засоби масової інформації. Вищевказані матеріали розміщені матеріали на веб-сайті райдержадміністрації.
Районною постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян, проведено 12 засідань згідно із затвердженим графіком, де заслухано питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2010 року (протокол № 1 від 21.01.2011 р.), звернення гр.Мазуренко М.М. (протокол № 2 від 21.02.2011 р.), питання про розгляд та вирішення звернень громадян управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (протокол № 3 від 21.03.2011 р.), звернення гр.. Кузьменко І.В. (протокол № 4 від 21.04.2011 р.), звернення гр.. Новак Н.А. ( протокол № 5 від 20.05.2011 р. ), звернення гр.. Авдєєвої Н.Г. ( протокол № 6 від 21.06.2011 р.), звернення гр..Осетрової М.В. ( протокол № 7 від 21.07.2011 р. ), про розгляд та вирішення питань аграрної політики та земельних відносин управлінням агропромислового розвитку райдержадміністрації ( протокол № 8 від 19.08.2011 р. ), про розгляд та вирішення звернень відділом культури та туризму райдержадміністрації (протокол №9 від 21.09.2011 р.), звернення гр. Лапчуковської Т.О. (протокол №10 від 21.10.2011 ), питання щодо розгляду та вирішення звернень відділом освіти райдержадміністрації (протокол №11 від 21.11.2011 р.) та звернення гр. Гавронського В.Г. ( протокол № 12 від 21.12.2011 р.).

 

Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у  січні-грудні 2011 року, порівняно з відповідним періодом 2010 року

 

 

Звідки надійшли

Кількість звернень

січень-грудень 2011 року

 

січень-грудень 2010 року

 

+ (–)

Через державні, партійні, профспілкові органи, громадські об’єднання, редакції засобів масової інформації

20

10

+10

у т.ч. через Секретаріат Президента України

3

5

-2

у т.ч. через Кабінет Міністрів України

0

0

0

у т.ч. через Верховну Раду України

1

1

0

безпосередньо від громадян

58

53

+5

Разом

78

63

+15

 

Всього до районної державної адміністрації у січні - грудні 2011 року надійшло 78 звернень, що на 15 більше порівняно з відповідним періодом 2010 року. Кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом 2010 року, збільшилась на 13 і становить 57. Кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації, порівняно з відповідним періодом 2010 року, збільшилась на 2 і становить 21, з них: 8 громадян прийнято на особистих виїзних прийомах.
У процентному відношенні кількість письмових звернень, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилась і становить від 69,84 % до 73.07% від загальної кількості звернень, що свідчить, передусім, про зростання сподівань людей на дієву допомогу райдержадміністрації у вирішенні питань, що їх хвилюють.
Разом з цим, кількість звернень на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації зменшилась із 30,15 % до 26.92%.
Колективних звернень у січні-грудні 2011 року надійшло 13 (16.66 %), у січні-грудні 2010 року – 5 ( 7.93%), повторних – 0.
Всього, з урахуванням колективних звернень, до районної державної адміністрації за звітний період 2011 року звернулось 330 осіб, що на 237 більше порівняно з відповідним періодом 2010 року.
Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації у січні-грудні 2011 року, 66 становлять заяви, 11 – скарги, 1 – пропозиції.
Через Адміністрацію Президента України надійшло 3 звернення ( у 2010 році – 5), через Кабінет Міністрів України не надходили ( у 2010 році – 0 ), через Верховну Раду України кількість звернень в порівнянні з аналогічним періодом не змінилась і становить 1.
У зверненнях порушено 79 питання, що на 15 більше проти відповідного періоду минулого року .
За змістом порушених громадянами питань: 32.05% - аграрна політика і земельні відносини; 21.79 % - транспорту і зв´язку; 11,53% – становлять питання соціального захисту; 8.97 % - комунального господарства; 5.12% - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності; 3.84 % - сім´я, діти , молодь, спорт, гендерна рівність,фізична культура і спорт; по 2,56% – охорони здоров’я, екології і природних ресурсів, діяльності органів місцевого самоврядування та інші.
Порівняно зі звітним періодом 2010 року кількість питань соціального захисту населення, порушених у зверненнях, збільшилась на 3 і становить 9.
З питань комунального господарства надійшло 7 звернень. Порівняно з відповідним періодом 2010 року їх кількість збільшилась на 4.
Кількість звернень з питань аграрної політики та земельних відносин збільшилась на 8 і становить 25, з них:
5 –передача в оренду земельних та майнових паїв , розрахунки за здані в оренду паї;
1 – видача майнових паїв в натурі;
1- селянські (фермерські) господарства (у т.ч. виділення землі, кредитів, сприяння у забезпеченні технікою, міндобривами тощо)
2 - збут сільськогосподарської продукції, виробленої населенням
15- інші.
У 17 зверненнях порушені питання транспорту і зв’язку. Порівняно з відповідним періодом 2010 року їх кількість збільшилась на 11 .
9 звернень надійшло з питань соціального захисту. Порівняно з відповідним періодом 2010 року їх кількість збільшилась на 3.
7 громадян у своїх зверненнях порушили питання комунального господарства. Порівняно з відповідним періодом 2010 року їх кількість збільшилась на 4.
2 звернень надійшло з питань охорони здоров’я. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 3.
У 4 зверненнях порушено питання щодо освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності. Порівняно з відповідним періодом 2010 року їх кількість збільшилась на 1.
Від учасників бойових дій надійшло 1 звернення, що однаково з відповідним періодом 2010 року.
Від ветеранів праці та пенсіонерів надійшло 22 звернення (2010 -22).
Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.
Протягом січня – грудня 2011 року 100% звернень знаходились на контролі у керівництва райдержадміністрації. З них: 1,28% - відмовлено, 33,33% – вирішено позитивно, на 65,38% – надано роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.
Керівництво райдержадміністрації та сільські голови проводять прийом громадян відповідно до затверджених графіків у спеціально виділених приміщеннях. Про час і місце прийому повідомляється через місцеві засоби масової інформації. Також керівництвом райдержадміністрацій проводяться виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.
В усіх структурних підрозділах райдержадміністрації визначені спеціалісти, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.
Працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації щоденно надається консультативна допомога громадянам, які звертаються до райдержадміністрації.
На веб-сторінці райдержадміністрації розміщено інформацію про роботу із зверненнями громадян та графіки прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації. Крім того, графіки особистого прийому громадян керівним складом обласної державної адміністрації розміщені в приміщеннях структурних підрозділів райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, в інших установах та організаціях району.
При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків; вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводиться роз'яснювальна робота серед населення з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.
Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним, сільськими головами вживаються відповідні заходи для позитивного вирішення питань, що належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом з наданням відповідних доручень виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Розгляд звернень громадян знаходиться на постійному контролі. Терміни розгляду звернень не порушуються.
Розроблено та затверджено заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом.
Структурними підрозділами райдержадміністрації забезпечується об'єктивна, всебічна і вчасна перевірка заяв і скарг та реального вжиття заходів для їх вирішення. Особлива увага звертається при цьому на вирішення питань, порушених у листах найбільш незахищених верств населення.
Матеріали про проведену роботу по зверненнях громадян висвітлюються в засобах масової інформації щокварталу.
Кожного місяця підводяться підсумки роботи із зверненнями громадян. Проводиться постійна аналітична робота щодо вчасного виявлення найбільш гострих суспільно значущих проблем, що породжують звернення громадян. Як наслідок, повторних звернень не надходило, загальна кількість звернень зменшилась проти відповідного періоду минулого року.
Постійно проводяться інші заходи, спрямовані на зменшення кількості звернень громадян на адресу центральних органів виконавчої влади.
Вільшанська районна державна адміністрація продовжуватиме проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням з метою наближення проблем громадян до органу, у компетенції якого знаходиться їх вирішення за місцем проживання.


 

Начальник  загального відділу

апарату райдержадміністрації                                      О.Куцарева

 

 
 
     
Сайт Президента України Урядовий портал